Snurrigt

Skriver dagbok för att få ut vissa tankar emellanåt, och här är ett litet utdrag från det jag senast skrev.
 
"När man går runt  och är omotiverad, trött och ledsen hela tiden blir det lätt att man struntar i saker som måste göras, vilket leder till att man inte kommer någon vart och blir ännu bittrare över hela situationen. Det blir liksom en cirkel som är jäkligt svår att bryta. Känner verkligen att jag är fast där just nu och vet inte riktigt hur jag ska komma ur det. Jag vill vara glad och sprallig, ta mig framåt och jobba mot mina drömmar. Men varje gång jag gör en ansträning till att bryta mönstret kommer det fram ny skit som tynger ner än, tillslut blir man väldigt less på att fortsätta försöka."
 
Det stycket förklarar hur mina tankar går just nu, förklarar också tystnaden från mig i helgen. Försöker få perspektiv på vissa saker, och det känns lite falskt att gå in på bloggen och skriva ett inlägg om något som inte alls är viktigt eller väsentligt i min värld för tillfället. Men som tur är har jag då Eira som också uppdatterar lite när jag är frånvarande, haha! Aja, nu hade jag tänkt ta en pw och rensa tankarna för att sedan sätta mig och försöka plugga, så hör ni imorgon ifrån en förhoppningsvis lite gladare Sandra.                                                                  
 
/ Sandra
 
 

Kommentera här: