ovärderliga sanningar

Jag räknar ner dagarna tills jag är 18 och har gjort det ända sedan jag fyllde 17, just nu är det 93 dagar kvar..
 
Jag är socker och koffeinberoende 

Har extrema humösvängningar, så tror jag är lite biopolär, eller bara en väldigt hormonell tonåring 
 
Min självdiciplin är obefintlig, vill jag inte göra något så gör jag det inte
 
Köpte Leya pga att jag fastnade för att hon var så beskymmersfri, världen hade liksom inte rört henne än
 
Har väldigt svårt för att hålla fast vid människor, byter hellre umgänge mer ofta än sällan!
 
Vill verkligen pierca mig i läppen, är dock lite nojig över att få ärr ifall jag vill ta ut den någon dag
 
Är väldigt ofta ironisk, haha lite för ofta kanske  
 
 
 
/ Sandra 

Kommentarer:

1 Maja Helmersson:

Fin bild!

Kika gärna in på min youtube kanal :)
https://www.youtube.com/channel/UCkiIQfHpv1rYqP9f73BO0bQ

Kommentera här: