Godmorgon lördag

Hur mår du idag?
Helt okej, lite trött, men annars bra. 

Hur har din morgon varit?
Vaknade vi nio och då gick jag upp och käkade frukost med min syrra. Fixade iordning mig för att åka till stan med syrran och farsan.  Handlade mat etc. Finns det något bättre än att börja dagen i en mataffär? 😍 Kom hem för ca en 30 minuter sedan. Har haft en ganska mysig morgon sammanlagt. 

Vad händer senare idag?
Jag ska till stallet och rida min lilla pålle och så står en massa plugg på schemat. Ikväll blir det en myskväll med syrran och eventuellt står lite fotning på schemat, vi får se vad som hinns med.😉

Hur var gårdagen?
En massa skratt och glädje bara. 

Dagens plus
Ska fixa mina naglar förhoppningsvis och det regnar inte ute.

Dagens minus
Behövde avanmäla mig till morgondagens cleound pga väder och tidsbrist... 😞

Dagens citat
"De flesta tillbringar tiden. Förståndiga försöker använda den." - Karl Gerhard

/Eira








Kommentarer:

1 Elin:

Godmorgon ! :) Fina du!

Kommentera här: